четвъртък, 12 май 2016 г.

Всички харесват Димо Алексиев

Нима има човек в тази страна, която да не харесва Димо Алексиев? Ммм... и да има, трябва да промени мнението си.

Аз лично много симпатизирам  на този актьор, именно заради това. Играе страхотно! Влиза отлично във всяка една роля, а тези които той е изиграл (и аз съм проследила по-детайлно) са доста различни.

За първи път го видях като гей в "Седем часа разлика"(а после и на брата му близнак). Сигурно не е лесно да се натискаш с мъже при положение че си хетеро. Ама си го изигра добре.

След това във филма "Живи легенди" - Майстора както го наричаха там бе част от групата съученици. Там спокойно се вля в образа на мъжът под чехъл и човек се усмихваше без особено усилие на тези сцени.

Тогава със закъснение изгледах и сериала "Секс, лъжи и ТВ" където Алексиев се превъплати в образа на шеф на телевизия. С неговите еко-наклонности и постоянна усмивка отново спечели 10 от 10 в личната ми класация. :)

Но любимата ми роля е тази на Йовков в сериала на БНТ "На Границата". Доста смислен и емоционален филм, ако си достатъчно интелигентен да вникнеш в смисълът му. Там Алексиев е безстрашен, дързък и умен - просто няма как да останеш несъпричастен с житейските драми на героя.

А в момента гледам Димо Алексиев в още една коренно различна роля - тази на доктор Генадиев в "Откраднат живот". С риск да се повторя, отново влиза добре в образ и вдъхва интересни качества на хирургът с голямата уста.

Няма коментари:

Публикуване на коментар