петък, 19 декември 2014 г.

Най-смешното от Туитър 176

@EmiliqBanova: - Къде се намира България? 
- Държавата или нейното население? 

@ocfcrew: "Клиентът винаги е прав" е супер слоган за маршрутка.

 @lsweetyl: 2014-та год. на Запад си разработват софтуер да не им се блъскат дроновете, в България аптеките подаряват православни календарчета.

@Firobg: Дядо към внуче, играещо на плейстейшън: 

- Вашето поколение е прекалено зависимо от електрониката! 
- Мхм... а кой има пейсмейкър?

 @ShadowmarN: Тая вечер една от идеите за стартъп беше драйв-тру шкембеджийница. 

@rbljd: Като е прекалено чисто у вас само караш хората да се чувстват неудобно. 

@EmiliqBanova: Симпатична,скромна,с чувство за хумор,умея да готвя,малко говоря,глава не ме боли... Нищо не търся,просто се хваля... 

@krijitski: Прехвърлям записи от турнета на Веско Маринов, CD/ DVD, евтино, коректно, качество и ниски цени, коледно намаление 60%

 @mnogufina: Много се нервирам, когато непушачи ми кашлят. Аз заради кого мръзна и пуша навън? Заради вас! Вие да сте здрави!

@blagolaj: Швейцарска тройка - аз, ти и Lindor. 


@dzver: Продавам 90 минутна касетка с всички песни, въртени някога по Радио 1 Рок. 

@suh_chukan: В магазина:
 - Тия домати що миришат на ракия? 
(продавачът отстъпва 3 крачки назад)
 - Сега как е?

@an0nimnata: Първи закон на Ганьо Балкански: Всяко действие води до бездействие! 


@milototo: "Аз вече съм на 28!" Калина Паскалева обясянва, че вече е стара за компаньонка. 

@roccobar0c0: След опит за домашно уасаби .... пиша ви от тоалетната ... и така ще е цяла вечер май

@olesq_77: Исках да ти купя цветя, но цветарският беше вече затворил, затова съм ти взел бирички. 


@drollercoaster: Всеки втори японец в американски филм се казва Танака 

@kdinev1: Кога разбираш че си пораснал? 
Когато по Коледа вместо на "плюс" излизаш на "минус".

@Morreena93: Французойката,която ни преподава: "Вие в БГ правите ли масло,понеже гледам по магазините само френски,немски марки." Това е положението.


@17_5O: калина стана журналист след като е била проститутка 3 години, аз ходих 4 години във Журналистическия факултет, кой се е преебал повече? 


@Firobg: Нощна граблива птица със 6 букви? Отговор: БАРМАН

@desyslava_  Чета едно 14 годишно дете:"Седя,пуша и си мисля за него".Мамка му аз съм на 27,търкалям се на дивана, ям портокали и гледам Подли камериерки

  @4nepa  помня в един епизод и на Доктор Куин Лечителката й налетяха на бой некви индианци, така че това си е нормална практика и на запад

Няма коментари:

Публикуване на коментар