петък, 16 септември 2016 г.

Най-смешното от Туитър 261

@yvhci -Мамо, защо раницата ми е толкова тежка тази година?
-Аллах акбар, дъще!

@yotuitu Тру стори: На откриване на уч. година в едно училище дъни Highway to hell

@vharl Когато ми се спи сутрин,
само аз колко ми се спи

@atanasov купи си книга на Сиромахов и се прочети

@dzigov Веганите не се раждат - те покълват

@skaramushi swansea - chelsea
слон си, чел си

@petar Славия - Локо (Пд) 0:2 '62
Славия - Локо (Пд) 5:2 FT Malko kote, ima li cherno toto :D

@vergini За 15-ти септември се сещам преди години, когато учителката попита брат ми, какво има в стаята и той каза: Една дебела госпожа. :D

@naste Водят първолак в училище :
-Какво съм направил?И защо дванадесет години

@krijitski Кликаш на банер "Отново на училище" и керизиш пералня ВЕКО, фурна за вграждане Mielle и 50 инч. TV
Брей, а по мое време ми купуваха тетрадки

@wootar "Кое е най-хубавото на къща на брега? Че сте заобиколени с идиоти само от три страни."
@dilyan Когато опечеш мръвки и ги захлупиш с капак, отвътре се получава конденз. Това не е конденз. Това са сълзите на вегана

@ctori Сашко, престани да удряш момичето с лопата по главата, защото ще се изпотиш и настинеш

Няма коментари:

Публикуване на коментар