петък, 17 февруари 2017 г.

Най-смешното от Туитър 283

@diana -Стойте мирни, че ще отворя капака и ще ви заразя за 24000години!
-Горе-долу колкото трае една ипотека.. #НовитеСъседи

@tasccr Стойчков: Който играе, печели.
Ники Михайлов: Аа бе, не е баш така.

@barbalita късметът ми е като промоционални банани в билла - знам, че го има, но никой не го е виждал

@skarams влизам във фб, един написал "мачовете на Григор и на лудогорец са по едно и също време. кой ще гледате?"
излизам от фб, връщам се в ХХI век

@ninja Имам енергия за милион неща, но също имам и диван

@mgradev Тя си мислеше, че ше съм командировка, аз си мислех че ше си е у тях, ся спорим кой мач от ШЛ да гледаме четиримата

@sokolove Kaтолически празник с китайски подаръци в православна страна честван от атеисти. Що е то ?

@bozho Водопроводчикът пита Христо Иванов:
- Нещо друго за поправяне? - Да, България!

@joanna Позвъняване в 4 сутринта:
- Ало! Да ви е избягало стадо говеда........!? Спокоен отговор:
- Що, ти да не изостана?\

@julz Човек като е тъп и той не знае колко е тъп.

@granula Дочут тел.разговор в метрото: "Извънземен съм да...да, казах вече.... извънземен съм. Като се прибера утре в Земен ще ти се обадя"

@dilyan Само в бг език може да съставиш изречение само от глаголи: "Съдейки, решихме да отидем, да купим и да пием"

Няма коментари:

Публикуване на коментар