петък, 24 февруари 2017 г.

Най-смешното от Туитър 284

@mihll Аз съм жертва на тел. измамници. Преди време една каза "Ще ти звънна" и така и не се обади.

@sporty Само този,който е кихнал в пепелник знае какво е "50 нюанса сиво"

@svetlinco а тази специална маска дали ще запази свежестта и хидратацията на кожата?
-Мамка му, Пешо, уча те да заваряваш!

@hranil НАСА открила още 7 планети като  нашата. Дано да няма българи

@zaoz Между съпрузи:
- Преди ме наричаше кралица… - Станах републиканец!

@dimitrov Баща ми:"Само в България светлината в края на тунела пада на главата ти и те убива"

@mngoozle Мисли си, че е на 102, а скоро ще празнува 19-ти рожден ден. Що е то ?
- ПФК Левски АД


@polomski Между кифли:
- Разбра ли ма, Сиси тръгвала с ветеринар? - О, и за какво й е дъртак? - Не ветеран ма, ветеринар, това е дето не яде месо.

@minchev Като прочетох, че имало още 7 нови планети, първоначално се зачудих освен Planeta HD и Planeta Folk, какво още са измислили. :/

@sokolove Спортал: "Божинов подписа договор за един милион евро на година"
Фейсбука на Божигол: You Have New Friend Request from Nikoleta Lozanova

@stoynoff Ако се чувствате прецакани, спомнете си за НиЛо, която заразя БожиГол заради Никиту.

@nikolay Чухте ли за опасната игра "Син кит", в която някакви хора се обаждат на Спас Русев и му казват да самоубие Левски?

@santahelena много се дразня. че има хора, които не висят постоянно в туитър или вайбър

@kamikase Баба към внука:
- Какво ядеш? - Това е екстази, бабо! - Виждам, че е екстази. И защо така без хляб?!

@batemisho ти затвори
не, ти затвори не, ти добре, 40 и ми стигат #сантасе

@kristin Адрес за доставка "ул. 5".
- В кой град? - Ми в Еконта не може ли? "Еконта" е градът-държава с най-много посолства...



Няма коментари:

Публикуване на коментар