събота, 4 февруари 2017 г.

Fast8 in Ebay

Истина или не, но в сайта ebay излезе интересен артикул за продажба - а именно сценария на Бързи и яростни 8 като продавача гарантира за истинността. Цената е 400 долара и за подкустряне на феновете бе публикувана страница с диалог между Дом и Лети.

Лети: Никога не съм вярвала, че ще видя това. Ти и аз на срещуположни страни.

Дом: Тук няма страни.

Лети: Дом, ти туко-що уби човек!

Дом: Той си го заслужи, не разбираш ли...

Лети се взира в Дом с отчан поглед

Лети: Кой си ти....

Въпросът не получа отговор. Тя продължава да държи куфарчето. Тишината отново прекъсва Лети:

Лети: Имаш нужда от това? (сочи куфарчето) Окей, но аз имам нужда от отговори. Кажи ми какво става и ще ти го дам. Но искам да ме погледнеш в очите и да ми кажеш, Дом. Без заобикалки.

Дом се взира в нея, емоции и сълзи напират в него, но той се сдържа. Мисли си колко му е тежко, иска му се тя да разбере.

Дом: Просто ми дай куфарчето, Лети.

Лети: Не!

Няма коментари:

Публикуване на коментар