четвъртък, 27 октомври 2011 г.

Най-смешното от Туитър 22

2ndlifesyndrome: Разговорите, започващи с "Жива и здрава да си, како! Евтино ги давам!", винаги са интересни :>

balta__ Mustafa: "Пернишките пчели са толкова корави, че събират мед от пунктовете за цветни метали!"

volandil: 'Питали Николета Лозанова как е Божинов в леглото,тя отговорила: Добър е, в топ 50 ми е'
pacopetkov: Един ден Супермен написал по стените със спрей: "Батман е пе*ераст!" Батман видял това написал: "Супермен е Кларк Кент."

B6B7: В тоя ред на мисли защо все още у фейсбука няма бутони като "ти знаеш ли кой съм аз бе"или "а ако ти спрат 3 черни мерцедеса пред панелката?

withCream: Разговор между тинейджърки - „Мъжът на Боряна от „Стъклен дом” се кандидатира за президент!”.....О, Свещена простота!

mubg: "Да се радваш, че Сити са победили Юнайтед е като да празнуваш, че някой друг е докарал жена ти до оргазъм само защото ти не можеш."

kislorot: Breaking news:неуспешният опит на олимпийския шампион Боевски в категория кокаин е на 9 кг., а не 2. Пак искат да ни прецакат в спорта.

GeorgiaMocca: Тъпия ФБ защо ми препоръчва да се събскрайбна към Емануела?...това е Емануела човекооо. По добре тя да ме събскрайбне белким научи нещо

bobotashev: Ако родителите на Искра Фидосова са знаели до каква степен ще порастне детето им, са щели да я кръстят Мълния Фидосова.

mkarakusheva: Никога няма да разбера жените, които ходят на аеробика гримирани и не се къпят след тренировка... НО се преобличат с чисти дрехи?!

pogonchev: Сайтът на КАТ има заглавие "Пътни хулигани, дарихте ли органите си?!"

ivpetrovа: Хахахах, Бойко Борисов на турски се превеждало Асфалт Ефенди.

bai_tosho: Влизам и гледам неква бела и дълга хартия,но ми казаха че не съм в нужника на село ми избори били,та си излезнах на зор

 Sugarfree__: "АЛИСИЯ ПОСВЕТИ ПЕСЕН НА АНГЛИЙСКИ НА НИКИ МИХАЙЛОВ." А той как ще разбере какво се пее в нея?

zveretz: Айде,целият прованс,дето не бе виждал трамвай,гласува за Йордечка,все едно тя е изобретила трамвая.Честито! Ма поне ги научи и да се къпят

didiablito: Човек разбира колко е уязвим в действителност, когато се прехапе за 4ти път на 1 и също място!

suncho: Всеки път като видя шампоан с надпис "add volume" си мисля за усилватели.

_gradinko: Прокредит са ми пратили мейл, започващ със "здравейте, приятели". Кви са тия приятели, дето ти искат лихва като им вземеш пари назаем?!

Jnk3r: В пернишките дискотеки плащаш 5 лв Изход

rpurop: по бнт1 като питат за събитието на седмицата - първи тур, втори тур или лепа брена, всички да гласуват за лепа брена

50ml_sarcasm: Махмурлук значи още да не си пил айран.

iapostolov: 2кг, 5кг,9кг - до довечера ми се струва, че Боевски ще счупи и световния рекорд за вдигане и пренасяне на кокаин!

fishtweets: По радиостанцията: -"Младост 1 за .., Младост 4 за …, Младост 2 за … " -"Тея от Младост се евакуират, братче" #sofiataxi

Watermaria: разликата между хейтърите и обикновените мрънкачи, е че първите използват по-готини прилагателни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар