неделя, 9 октомври 2011 г.

Уникално !

Три от най-великите филмови звезди в цялата история на киното пристигнаха в България! Чък Норис, Арнолд Шварцнегер и Джейсън Стейтъм кацнаха в родината ни, където ще престоят около месец, а причината за това са снимките на касоразбивача „Непобедимите 2”.
Първо по обяд на летище „София” кацна легендарният 71годишен Чък Норис. Екшън звездата и екипът му явно бяха подготвени за това, че ще ги очакват десетки медии и фенове, поради което се наложи охраната да го крие от обективите.

Любимецът на тийнейджърките Джейсън Стейтъм пък стъпи на родна почва около 17.00. И той обаче не се спря пред медиите, а побърза да се качи в колата, която го чака и да отпраши към хотела си.

Минути след него и Арнолд Шварценегер озари с присъствието си летището. Шесткратният носител на титлата “Мистър Олимпия” в началото на 70-те години се спря пред журналистите и дори говори пред камерата на Канал 3, след което раздаде автографи.
"Хубаво е, че съм тук. Нямам търпение да разгледам малко от хубавата ви страна. Тук съм само за четири дни за снимките на филма. Сигурен съм, че ще прекарам чудесно. Чувал съм прекрасни неща за страната ви. за пръв път съм тук" каза Арни.

Терминаторът ще проведе срещи с кмета на София Йорданка Фандъкова и с кандидат-президента на ГЕРБ Росен Плевнелиев в идните дни.

Стейтъм и Шварцнегер са в хотел „Кемпински-Зографски”.
Припомням, че Жан-Клод Ван дам, Долф Лундгрен и Силвестър Сталоун вече са в България. На този етап няма информации далиДжет Ли и Никълъс Кейдж ще идват изобщо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар