петък, 24 юни 2016 г.

Най-смешното от Туитър 252

@cobin Първият дрон в света - Карлсон

@silyan Докато се прибирах една проститутка ми подвикна, че за 50лв ще направи каквото искам. Познайте кой е с пребоядисана кола.


@ladykaan -Какво му трябва на човек в България? Заплатка и един, който да му се смее на майтапите.


@zahir Нямам какво да съблека


@aikido взех кучето с мен на село, викам си, нека потърчи из градината, а то постоянно виси в къщата и гледа телевизия деба гражданчето тъпо

@smarter -Добър ден, от Виваком се обаждаме, бихте ли ни казали какъв интернет ползвате и доволен ли сте?

-На комшията интернета и съм много доволен.

@iskamlaisna великобритания излезе от ЕС, а аз втора седмица не излизам от нас

@varnasum търся прислужничка от обединеното кралство.
*виза *договор *европейско заплащане

@eman Доцентът: Колеги изпита е много лесен.
Студент от 3 курс: Е, то вече четвърти път е много лесен.

@mirela - хайде, тръгваме!
- ама трябва да се изкъпя! - няма време, бързаме, в колата ще се къпеш!

@gminchev Имам няколко декара с царевица, мисля да наема 1-2 британци да ми я берат наесен.

@contxt Англия и Уелс веднага да напуснат Евро 2016!

@krtanev - Ооооо брат, What's up?
- Не, не... Само Скайп и Вайбър

@firobg Ако Тръмп спечели изборите, за първи път в история милиардер ще се нанесе в държавно жилище, от което трябва да се изнесе черно семейство

@rovk - Ама не идваш на работа с Ауди за 200 бона?
- Не, идвам с метрото, то е по-скъпо.

@cristine Този ден нямаше как да премине без любимият ми разговор:
- Ало? - Да. - С какво мога да Ви помогна? - Какво искате? - Вие ми звъните.

@kmsi отвсякъде предупреждения в тия жеги да не се излагаме на слънце, но аз се излагам и на сянка

@sokolove Гледам как леличката от ДСК 4 пъти пуска 5 х 100 евро през машината и се чудя дали първо ще се научи да брои или банкнотите ще се скъсат

@general Проверка в парижко училище:
- Мустафа ибн Кемал? - Тук - Якин бадр-Харетдин? - Тук - Алла-ин бар-Биер? - Учителю,казвам се "Ален Барбие"...

@divivn О! bTV направило троен шлем Тази сутрин - Мишо Константинов, Божидар Димитров и постояният шлем Хекимян

@srki Съберете 10 капачки от кока-кола,10 опаковки от шоколад,10 празни цигарени кутии,10 бирени бутилки ...
Абе, почистете я тая къща, бе ....

@nikolov - Бабо горещо ми е!
- Така е като не ядеш!!!

@iood От тревата се затъпява и веганите са жив пример за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар