петък, 9 декември 2016 г.

Най-смешното от Туитър 273

@lexus Гери-Никол vs Яворов
"Яката дупара, кой ше я бара? Кой ше я бара, яката дупара?" Vs "Душата ми се моли, дете Дете, Душата ми се моли"

@angelfoxa Издислав ше бара яката дупара.

@stefanov
Жените са необясними и загадъчни като кръгла пица в квадратна кутия нарязана на триъгълници, но пък са вкусни, топли и те убиват бавно.

@chris Яката дупара я бара тоя, който те бута през цялата ти "кариера".

@martin885 -В секса спринтьор ли си или маратонист?
-Космонавт.
-Тоест?
-Засега само си мечтая

@bahd Шазам 2.0: доближавам го до това, което мезя и ми пуска музика за маса.

@buhtum "Last Christmas I gave you my heart" - каква ужасна история за трафик на органи.

@trol Онзи период, когато "Къде ще ходиш за Нова година?" надделява над "Кога ще се жениш?"

@stojni Хахаха, Издислав, хахахаха! Тапак!*
*Телефонът звъни. Шефът е. Казва му: Йес ай уъркинг. Евритинг окей хиер. И райтинг емайл лейтер.*

@anna Аутокорект. Усеща се като изкуствен интелект с чувство за хумор

@christin - Искам да са до офис на Еконт. - Добре, до кой? - До този на Спиди. Напълно ясно ми стана.

@sokolove Днешната полицейската акция срещу авто-крадци в Манастирски ливади се състой в записки на лист и 2 въпроса: -твоя ли е колата -лежал ли си

@floren край. има трима братя три сестри в нетфликс. това беше. довиждане, социален живот, здравей телемундо

@tastct -Водата има памет!
-Иване, веднага извади флашката от чашата!

@osmpamoc разцъках из гугъл различните симптоми и болежки, които съм имал и открих, че съм умрял преди 10 години

@isme Снегът е като човека, радваш му се само ако е бял.

@vbesel С жената решихме да нямаме деца. Децата го приеха тежко.






Няма коментари:

Публикуване на коментар