понеделник, 12 декември 2016 г.

Мислите, че сте видели всичко от FF? Помислете пак

Досега си бях мислела, че съм се нагледала на всичко в Бързи и яростни, докато не изгледах най-объркващия трейлър, който съм виждала.

И ето един кратък анализ от мен, с нещата, които ми направиха впечатление.

1. Дом. Естествено. Не знам какво му се случва на този човек, но в трейлъра изглежда все едно  е хипнотизирам или с изкуствен разум. Толкова нетипично за него да прескочи всички свои принципи. Със сигурност има обяснение на цялата тази ситуация с предателството. Както беше в шестия филм. Докато не се разбра, че Лети е с амнезия много го мислех, защо в трейлъра застрелва Дом и играе с лошите. 

2. Роман си е Роман. Затова го обичаме, явно отново ще се насладим на дебелашкия му хумор, колкото и напечено да е положението.

3. Декард Шоу ще поиграе малко и за добрите. Яко. Много яко.

4. Невижданият екшън, който ни очаква. Предвид всички каскади и ефекти, които са събрани в триминутния трейлър, не ми се мисли какво е в над двучасовия филм.

Това е засега от мен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар