петък, 9 юни 2017 г.

Най-смешното от Туиътър 298

@trier -Ал, ти какво взимаш на Пеги за годишнините?
-Зависи. Първата година е хартиена, за това ѝ сложих хартиена торбичка на главата.

@olek Танцът Макарена е просто версия на това как си търся телефона в кой джоб е

@ybuch -Скъпа, прекрасна си като тези цветя.

-Аз мислех че като златна гривна.
-Не, като тези цветя.

@boaker Съседката пенсионер - доктор рентгенолог, вдовица на миньор, в прекрасно здраве на 80 г - кошмарът на осигурителната система


@dzigoi Днес петъчно се успах. Хванах по-късно влакче, а него обичайните заподозрени, които засичам всеки ден..
Извод: Май, не съм се успал само аз

@mnogozle Tипична българска фирма:
-собственик- без образование -директор- роднина на собственика -мениджър- ебе директора -чистачка- 2висши+2езика

@kiofe Туитър показва само част от истината. Останалото е в Инстаграм

@sunch - Тате, хайде да играем на полицай и крадец! - Сега много ме мързи да тичам. - Добре, тогава ти ще си полицая!

@drajko Току-що забелязах актьорите от „София ден и нощ” да се хранят в обедната им почивка. За Бога, пак ми се сториха малко неубедителни...

@enotskoloe Кварталите в София се делят на три - "вече имаме вода", "все още имаме вода" и "други".

@idth –Докторе, страх ме е, мисля, че съм бременен!
–Как ще си бременен бе, пич?! Ти нямаш матка! –Е, от това ме е страх, да не е извънматочно...

@varnasuu - вие с каква операционна система сте - ...... - ...... - С ФЕЙСБУК!

@dhibrite Знаеш, че е юни, когато на улицата в теб се блъска мацка-докато ходи, чете Наказателно право-обща част. Сесия, здравей. Емпатирах рЕзко

@petui - Туитър ме научи да изразявам мислите си в 140 знака... - Е сега се постарай малко, все пак това е дипломна работа...:)

@mishto С тия спинъри има няква врътка.

@gushsh Минава кола, от прозореца на която виси младеж и крещи: - Дипломирах се бе, педалиии... Веднага става ясно, че минава образован човек...





Няма коментари:

Публикуване на коментар