понеделник, 12 юни 2017 г.

Децата на Чарлийз Терон й помагат с тревогата

Чарлийз Терон открито говори за двете си деца и призна, че те са ѝ помогнали да се справи с обсесивно-компулсивното си разстройство. Звездата от „Лудия Макс: Пътят на яростта“ е самотна майка на 6-годишния си син Джаксън и малката си дъщеричка Огъст.
При участието си в The Ellen Show тя говори за тях: „Децата ми са за повече блясък. Има толкова много от него вкъщи... Имам слабо обсесивно-компулсивно разстройство и казвам: „Откъде се взе всичкият този блясък?“, а той е от роклите на принцесата!“
Тя допълни, че децата ѝ са помогнали да се справи със своето обсесивно-компулсивно разстройство. „Работя върху него... Подобрих се, а децата ми определено ми помогнаха да се тревожа по-малко за нещата.“ Тя се обърна към малчуганите, които гледаха интервюто, и им каза: „Вие сте много добри, оценявам го“.
Актрисата сподели още на Елън Дедженеръс: „Аз съм самотна майка, имам невероятно село, където отглеждам тези две красиви деца.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар