петък, 16 юни 2017 г.

Най-смешното от Туитър 299

 @catasr Хората в метрото ме гледаят сякаш ще се самовзривявам.  Сигурно е заради брадата. Или погледа. Или колана с динамит.

@jutus В аптеката:
-Имате ли хапчета за инат?
-Да.
-Епа няма да ги взема!

@dilyan_k Голяма грешка беше да си пускам сиртаки докато мие чиниите.

@batedrajko А пък мен мен ме е блокирал певецът Георги Христов. Но предполагам просто е нямал нужда от много приятели, стигат му двама-трима

@batemisho Фиджет спинър
Фиджет спинър Йойо Йойо Да се чете с мелодията на Месечина

@drago Twitter е като любовница ти. Търпиш й променения към по-тъпо външени вид, понеже те е свикнала да си кратък, вулгарен и абсолютно невидим.

@jore Пазарджик, около 20.00 часа. Звъни телефон.
- Ало? - Ало, пийнах умерено. Реших, готов съм за съжителство.

@pamstia На касата: - Повръща ми се от обслужването ви и от вашия супермаркет!!! - Торбичка ?...

@stotj Непрочетените книги отмъщават. Най-вече това се отнася за Наказателния кодекс и инструкцията за моторната резачка.

@mindpr Любов е когато са седнали заедно на пейка около езерото в бизнес парка, той си чати през телефона, а тя му стиска пъпките на врата.

@dari4ka -На колко ще станеш тази година? -На 5 години, откакто не съм на 22

@mihsliz - Тате, ще ми дадеш ли 20 лева? - За кво са ти? - Ами за наркотици. - А, ето вземи... и да не си купиш тениска на ливарпол ей!

@stoun - В тоя бар е като на мача на Бербатов. - Пълно е с известни? - Не. Всички са стари.

@trike "От нашата маса - за вашата маса!" - провикнал се хирургът към патоанатома.

@kilrit Новият модел на Хюндай се казва Кона, съкратено от конапрайхтебе.

@npaloff Мегатъп въпрос от ьтв екшън към Бербо: “Това ли е най-емоционалният мач, в който си участвал?” 2 финала на ШЛ + още други, но да - тоя е.

@trole - Кои са любимите ти книги? - "Пролет", "Лято", "Есен" и "Зима". - Кой е авторът? - Икеа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар