петък, 30 юни 2017 г.

Най-смешното от Туитър 301

@tasdy За мен се редят на опашка хиляди мъже *касиерката във Фантастико*

@angelfoc Куче, което лае. не хапе.
Разбира се, кучетата са възпитани и не лаят с пълна уста

@moonshine Петъкът е болен. Вдигна 39.5

@chahr Какво си казват две жаби, когато се срещнат без уговорка?
"-Кваква приятна изненада!"

@stnog По традиция от българските отбори в Лига Европа последен отпада този, на който мачовете започват в по-късен час.

@kirekto финансовата ми криза не ми позволява да изхарча толкова пари, колкото емоционалната ми криза изисква

@cherne Като видя светната лампа в тая жега, ми става още по-горещо и започва да ми се гади

@glusht "Хората след 12-ти клас държат матура, а кофражистите - арматура".

@swhw Произнася се "детето е много сладко с тая шапка", означава "детето прилича на офицер от Вермахта"

@gorksko - АЛЕКСАНДРА ТАЯ СТРАНИЦА Е БЯЛА, ЗАЩО?$@%
- скролни надолу - това бяло защо е? - символизира петното в мозъка ми, докато я правех

@kokova - Нещо сладичко? - Диня? Пъпеш? - Може. И един шоколад, мерси какво ще се залъгваме

Няма коментари:

Публикуване на коментар