петък, 7 юли 2017 г.

Най-смешното от Туитър 302

@veroat Стряскам се и се чудя това земетресение ли е, градушка ли е.. Балтийският флот ли напада...

@lewb RIP Динозаври.
Не мога да повярвам, че изминаха 65 000 000  години...
Винаги ще ви помним и ще сте в сърцата ни

@lpproe Тичащите подир колите кучета са душите на уволнените катаджии ;)

@dwif Веднъж в банката дойде една доволна от обслужването циганка и носеше две кутии бонбони. Едната за касиерките, а другата за момичето в банкомата.

@bortn Искам да вляза в един от тези автобуси дето пише "случаен  превоз" да видя докъде ще ме закара

@fimtka Цял ден съм като Веселин Маринов, но без да пея

@rterme *звъни телефона*
- Oui? - C'est moi.... Are you ready? Че не знам как да продължа на френски.

@bgmot - Здравейте, много трудно ви намерих!
- Защо? - Нямах желание.

@zahiure току-що разбрах, че баба ми е заглаждала ръбовете по небцето на "чейнето" си с пилата ми за пети
нз коя е по-прецакана

@bror Аз: За какво се разправя в книгата?
Баба ти: За каквото се разправя и във всяка друга. Badass level баба ти. Нищо не я впечатлява.

@verji Когато телефона ми е без звук:
0 съобщения 0 уатсап 0 пропуснати Когато звука е вкл: 5 съобщения 7 уатсап 4 пропуснати 0 батерия

@dilyan - Защо стоиш толкова дълго в морето?
- Осолявам сланината.

@mngiz На касата в FFдве 2 баби си говорят за починал човек: Бог да го прости,разхлопа ми се сърцето
Касиерката: Да предложа енергийна напитка HELL

@tasch Ooo! То днес е 4ти юли! Днес американците празнуват, че Уил Смит ги спаси от извънземните.

Няма коментари:

Публикуване на коментар