събота, 5 март 2016 г.

Най-смешното от Туитър 236

@desyslava_ : Заменям комплекс за малоценност срещу мания за величие. Може и с доплащане 

@atanasov_m:  "След като видя дъщеря си как нанася фон дьо тен за първи път, шпакловчикът Иван спря да се съмнява в бащинството си." 

@Coblin_King:  Толкова му е богата общата култура, че може да различи Пабло Ескобар от Александър Стамболийски! 

@MagikalCircus: Няква в туитър ми казва, че съм бил дебел и прост, щото вчера съм гледал Слави. Не я видях във фитнеса вчера, или по научните форуми. 

@hranitel_angel:  - Бабо Марто, где така?  
- Ам, ще емигрирам, ба. 

@tmiliev:  Слави има за цел да отклони вниманието ви, че в "Черешката на тортата" от 5 Випа не познавате нито един.

@ralics:  -как се пишеш във фб, да те добавя
 -пиши иван-мая-юлиан лазарови
 -а за кучето и котката нямаше ли място 

@zzdravkov: Обява за продажба на колело. Свързани обяви - обезболяващ крем при травми :)

@Mizagi: Когато животът ти затръшне вратата - отвори я. Това е само врата. Така работят вратите. 

@RocknRollaDoll: Дядо ми (82) прави сцена на ревност на баба ми (71), че ходила с едни баби и дядовци на разходка сутринта...тявсе пак е младо гадже...

@BilynaStoycheva: Въпреки рекламите, най-доброто средство за миене на чиниите, си остава жената.

@krijitski: до 50-60 лева за мартеница от БИО магазин мисля, че е разумна цена 

@hranitel_angel: Баба Марта дръпнала кончето и ... Аллах акбар! #бум 

@nikcname: Мишо Шамара са ако беше съвестен тираджия, щеше да блокира границата с Мексико в знак на солидарност към колегите 

@krijitski: А ве, Гришо ще забоде ли мартеница на потника на Шерцингер

@Toledo0411: Начи,мечтая си Годжи да се ожени за Холи Бери и да вземе нейната фамилия 

@4nepa: и аз се храня здравословно, но след това задължително ям 

@xerra77: и написала "selfie" .... все едно някой, ще си помисли, че е картина на Моне! 

@greedyiam: лудогорец арена ми е малко като диарбекир плаза 

@mihluzin: Като ти падне камък от сърцето, обикновено отива в бъбреците. 

@bauxyu: пижо, за разлика от пендел, така и не стана известен 

@byStamat: Всяка жена има нещо красиво - я дупе, я лице, я крака, я приятелка.

@Мnogozle Жените в 1 диалог:
- не мога да понасям жени с кецове - е как така и аз нося кецове?! - на тебе ти отиват мила - :*** - <3

@vevivu А, Оскара на диКаприо му го дали на 29-ти февруари, за да не може да празнува събитието всяка година

@mkarakusheva Има жени, на които и да им оставиш разстояние между Земята и луната, пак няма да успеят да паркират и накрая ще се пробват около Марс.

@sokolove Петя Дикова да ми коментира дали Оскара на Леонардо е заслужен ми е като Влади Гаджев да говори за недостатъци в играта на Меси.

Няма коментари:

Публикуване на коментар